Friday, August 31, 2012

Collaborate Solutions HotList of murali!!!!!!

Collaborate Solutions, Inc
Greetings!


  Please find the list of consultants below - who are looking for NEW projects...


Hi Everyone,               

            


             Please check with the below Hot List of my consultants who are available immediate and please keep me posted if you have any openings.     

 


 

  1. Tirumal- WAS Admin Located @ MA - Open to relocate
  2. Anudeep- WAS Admin Located @ CT- Open to relocate
  3. Abilash - DataStage Developer Located @ MA - Open to relocate
  4. Hyma - .Net Developer Located @ NJ- Open only to NJ,NY
  5. Harika - Informatica Developer Located @ MA- Open only to NJ,NY  
  6. Supriya - SQL Server Developer Located @ MA - Open to relocate  
  7. Dheeraj- Java developer Located @ MA - Open to relocate 
  8. Geetha- Java developer Located @ CA - Open to relocate 
  9. Deepika- Java developer Located @ MI - Open to relocate
  10. Sailesh - .Net Developer Located @ CA - Open to relocate
  11. Neelu - Java developer Located @ OH - Open to relocate
  12. Rupa- Java developer Located @ AZ - Open to relocate
  13. Srikanth- Bussiness Object  Located NY - Open to relocate  
  14. Srihari- Sql Server DBA located @ NJ - Open to Relocate
  15. Sindhu - Salesforce Admin Located @CA - Open to Relocate.
  16. priya - .Net Developer Located @ MA - Open to relocate     
  17. Hena - Salesforce Admin Located @ MA - Open to relocate    
  18. Jashwanth - Bussiness Objects @ CA- Open to relocate       
  19. Mahesh - Websphere Admin @ WA- Open to relocate   
  20. Priya - .Net Developer Located @ MA - Open to relocate      

 

 

 

      

Thanks and Regards   

Murali Shanker Cell: 508 425 6646     

email: murali@collaboratesolutions.com     

415 Boston Tpke # 305, Shrewsbury, MA

Fax:508 519 0426

Join Our Mailing List
This email was sent to ronny.paramounts@gmail.com by murali@collaboratesolutions.com |  
Collaborate Solutions, Inc | 415 Boston Tpke, # 305 | Shrewsbury | MA | 01545

No comments:

Post a Comment

Please Write To Us to Improve our Service